به درمان پروتئینوری و صدمه به کلیه ها ناشی از سندرم نفروتیک

شنبه 4 خرداد 1392
ن : lafee

به درمان پروتئینوری و صدمه به کلیه ها ناشی از سندرم نفروتیک

 

به درمان پروتئینوری و صدمه به کلیه ها ناشی از سندرم نفروتیک

چگونه به طور طبیعی پروتئین و آسیب کلیه ناشی از سندرم نفروتیک را درمان کنم؟ پروتئینوری یک علامت بسیار شایع سندرم نفروتیک است و درست است که سندرم نفروتیک می تواند باعث صدمه به کلیه ها و اختلال عملکرد کلیه شود. و کنترل ضعیف به پروتئینوری بدون شک خواهد کرد پیش آگهی این بیماری را تحت تاثیر قرار دهد.

برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، بالینی، ACEI، می روند، ARBs، داروهای استروئیدی، سیکلوسپورین، داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی (FK506)، و غیره به طور معمول خواهد بود و منطقی انتخاب برای از بین بردن پروتئینوری. اما برای برخی از انواع از سندرم نفروتیک مانند FSGS، پروتئینوری دشوار است کنترل شود، و بیماران ممکن است هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از پروتئین در ادرار هر چند مصرف برخی از داروهای خاص است. در آن صورت، صدمه به کلیه ها تبدیل خواهد شد بیشتر و بیشتر شدید، با ظهور علائم دیگر. این گروه از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک است احتمال ابتلا به نارسایی کلیه در عرض چند سال.

اگر بیماران که پروتئینوری آنها می تواند به خوبی کنترل نمی شود، پس وجود دارد گزینه های درمانی دیگر را می توانید به طور طبیعی درمان پروتئین و آسیب کلیه ناشی از سندرم نفروتیک؟ جواب قطعا. بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک با پروتئینوری می تواند: گون membranaceus نوع طب گیاهی چینی را امتحان کنید. این نه تنها می توانید از بین بردن پروتئینوری نیز ایمنی را تنظیم کنید. همچنین عوارض جانبی می توان کاهش داد اگر آن را با داروهای دیگر همکاری. با این حال، از بین بردن پروتئینوری باید هدف نهایی از یک درمان خاص است، اما تعمیر صدمه به کلیه ها و دوره نقاهت عملکرد کلیه.

امروزه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که معمولا استفاده می شود برای درمان سندرم نفروتیک. این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی، اما بیرونی استفاده می شود، که می تواند نه تنها جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش نیز بهبود بهره وری از داروها. این درمان آسیب کلیه و بازیابی عملکرد کلیه از طریق یک سری از توابع داروهای غربی هستند قادر به رسیدن به هدف. هنگامی که بهبود عملکرد کلیه، پروتئینوری به طور طبیعی حذف خواهد شد. البته مهم ترین چیز این است که نارسایی کلیه و دیالیز را می توان به طور موثر اجتناب شود. اگر شما علاقه مند در داروهای چینی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ارزش مورد آموخته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.